2017. július 23., vasárnap

Najhoršie je to na posteli. Kulhavý sa zotavuje po zlomenine rebra

"Minulý pondelok som mal pri tréningu na cykloceste kolízii s iným jazdcom, lenže na šampionát som odlietal v utorok a už som nestačil na röntgen dôjsť. Tušil som, že tam niečo je, ale prekonal som to už mnohokrát a chcel som to nechať na vedľajšej koľaji. Lenže po pretekoch to bolelo viac a viac, tak som išiel za lekármi. Teraz mám holt zlomené rebro, "krčí ramenami Kulhavý.

Zo závodu v Andorre olympijský víťaz v cross country odstúpil krátko po štarte, zranenie rebra ale nepovažuje za hlavnú príčinu. Skôr za jednu z nich.

"Išlo sa vo vysokej nadmorskej výške dvetisíc metrov, kde mi to veľmi nejde, navyše dýchanie bolo veľa zložité. Mohlo do toho prehovoriť aj moja astma, takže tie príčiny beriem ako celok.Určite som ale nepočítal s tým, že to zabalím po tristo metroch, vlastne v prvom kopci, "premieta. "Blbo sa mi dýchalo hneď po štarte. Keď ma začal predbiehať jeden jazdec za druhým a ja nemohol zareagovať, bolo to jasné. "

O jeho astmatických problémoch sa doteraz príliš nevedelo. "Začali sa prejavovať vlani, najhoršie to bolo asi tento rok na jar - pri väčšej záťaži sa mi horšie dýchalo. Našťastie mi lekári pomohli, dostal som nejaké lieky a inhalátory a zlepšilo sa to. Na šampionát som išiel s tým, že mi to buď sadne a budem bojovať o medailu, alebo to nebude mať zmysel.A zmysel to fakt nemalo, "líči tridsaťročný rodák z Ústí nad Orlicí.

Cíti sa ako sedemdesiatnik

Zo zlomeného rebra vedu nerobí, podobný problém mal už niekoľkokrát. "Aj keď to cítite pri dýchaní, fungovať sa s tým dá. Keď ale ležíte a prevaľujete sa, je bolesť najväčšia. Ta kže ráno vstávam a cítim sa ako sedemdesiatnik, "usmeje sa tretí muž celkového poradia tohtoročného Svetového pohára.

Napriek tomu sa čoskoro chystá na bicykel, vo výhľade už má obhajobu londýnskeho zlata v Rio de Janeiro 2016." Zlomené rebro obmedzuje komfort každého človeka, napríklad do posilňovne nemôžem.Voľnejšie alebo udržiavacie tréning sa s tým ale absolvovať dá, aj keď v teréne veľmi nie, "opisuje jazdec, ktorého onedlho čakajú štarty v menších, vopred dohodnutých závodoch.

A začiatkom októbra vyrazí do Ria na testovacej závod na olympijskej trati. "Pôjde sa tuším 11. októbra, bude to môj posledný tohtoročný štart. Potom už bude dovolenka, "teší sa.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése